1
0

A méltán híres márka teljes arculatváltást vezetett be. Szomorú híreink vannak a női olvasóknak: az A&F reklámjain soha többet nem láthatnak feszülő kockahasat. Vajon rájött a cég, hogy a szex nem mindig ad el dolgokat, vagy tényleg csak azt szeretnék elérni, hogy mindenki a ruháikra koncentráljon?

Az Abercrombie & Fitch (így alcégük, a Hollister Co. is) eddig évtizedekig különösebb szemrebbenés nélkül árulta ruháit olyan férfiakon, akik ott voltak pucérak, ahol csak lehettek. A kilibbenő mellizmok, kidomboruló hasfalak és befeszített tricepszek ideje viszont lejár, a húst pedig szövetre cserélik a cégnél.

religionandamericanlaw.com

A tavaly több mint 4 milliárd dollár bevételt termelő vállalatnak eddig nem volt gondja a marketingjével, hiszen nem sok hölgy panaszkodott a hirdetések szemügyre vevése után, ám a változásokat azonnali hatállyal szeretnék bevezetni.

További változtatás, hogy a plakátokon szereplő férfiakat innentől már nem lehet modellnek hívni, hanem a sokkal formálisabb céget képviselő személy elnevezés alatt kell dolgozniuk.

A következő hónapokban a cég minden meztelenkedő képet igyekszik majd eltüntetni a reklámjaikból, a hirdetőtáblákról, de még vásárlószatyraikról is. Egy-egy új üzlet megnyitásánál tradíció volt, hogy a bolt előtt sármos félmeztelen férfiak sorakoznak fel, de természetesen ezt a hagyományt is mélyre elássa az új üzletpolitika.

crivorotscigliano.com

A változtatások annyira nem meglepőek, hiszen a decemberben lemondó korábbi CEO, Mike Jeffries volt annak fő hirdetője, hogy a márka nem a kövér vagy csúnya férfiaknak készít ruhákat. Egy 2006-os botrányt kiváltó interjúban elmondta: “Minden iskolában és munkahelyen vannak menő és nem túl menő férfiak. Mi a menőket célozzuk meg. Azokat az attraktív férfiakat, akik remek hozzáállással rendelkeznek és rengeteg barátjuk van. Sok férfira egyszerűen nem illenek a ruháink. Talán kirekesztőek vagyunk? Abszolút.

A cég tehát megtette az első lépéseket, hogy azok se érezzék rosszul magukat, akiknek nincs tökéletes alakja. Már csak arra kell rájönnünk, hogy miért hasznos, ha minden boltjukban parfümöt öntenek a szellőztető rendszerbe, hogy férfias illat közepette lehessen ruhákat próbálni.

SHARE